Pokud chcete investovat 20tis. Kč, tak se Vám vyplatí tento postup provést jen interně. Pokud chcete investovat 200tis. Kč, pak rozhodně doporučujeme se tímto postupem přiměřeně řídit.
Fáze internetového projektu
Minimum zodpovědného investora
Je neuvěřitelné, kolik firem přistupuje k webu jako kusovému zboží, na které je možno dodat nabídku bez konzultace, nebo alespoň sdělení, marketingového záměru. Pokud nechcete spoléhat na štěstí a utrácet, ale chcete investovat, tak byste měli znát alespoň základní fáze internetového projektu:
- Návrh internetového projektu
- Záměr
- Vize
- Cíle (ideálně SMART - Specifické, Měřitelné, dosAžitelné, Relevantní, Termínované)
- Úvodní analýza
- Možnosti využití internetu
- SWOT analýzy (potenciál internetového marketingu pro cíle, konkurence, ...)
- Návrh korekce cílů po SWOT analýze
- Specifikace zadání
- Funkční specifikace
- Programátorská specifikace
- Vytvoření webu
- Provoz, propagace, monitoring, analyzování, reporting a zvyšování úspěšnosti
Kdy zahájit spolupráci s externí firmou?
Zkušeného odborníka byste měli zapojit nejpozději od fáze Specifikace zadání. Proč?
Má-li Váš projekt ziskový potenciál, tak byste ho neměli ohrožovat tím, že dostanete něco jiného než máte ve Vašich představách. Vypracovat smysluplnou a jednoznačnou specifikaci není práce pro laika. Po nacenění projektu se dají dělat změny, ale náklady na změny uřezávají z kapacit na realizaci projektu a kvalita může klesat.
Pro internetový projekt s rozpočtem nad 100tis. Kč je lepší zapojit odborníka již od Úvodní analýzy.
Zapojte do Vašeho internetového projektu Abeo. Budete mít věci pod kontrolou. Kontaktujte nás.